در دنیای دیجیتال مارکتینگ محتوا ، زمانبندی و کانال های ارتباطی  بعنوان سه عنصر جدایی ناپذیر وحیاتی می باشند . این سه عنصر اساسی با برنامه ریزی دقیق و بودجه بندی منطقی می تواند معجزه وایرال شدن را برای شما رقم بزند و نام شما را در میان اقشار جامعه بیش از پیش پر رنگ تر نماید .این طرح در6 گام اساسی از نقصه صفر شما را به هدف و تارگت طراحی شده در مسیر دیجیتال مارکتینگ و برند شدن میرساند همچنین این طرح جهت رسیدن به نتیجه و ایجاد زیرساخت مستحکم در دنیای دیجیتال، طراحی و ارائه گردیده است :

 

دیجیتال مارکتینگ
نقشه راه در دیجیتال مارکتیگ یا road map digital marketing

نقشه راه دیجیتال مارکتینگ

شناسایی و تحلیل کسب و کار ( وضعیت فعلی )

بررسی وضعیت و جایگاه فعلی مجموعه شما در فضای مجازی

نیاز سنجی

سیستم های تحیلیل رفتار مشتری ( CRM )

تولید محتوای دیجیتالی تخصصی

تبلیغات گسترده و هدفمند در فضای مجازی

با توجه استراتژی های استخراج شده ، محتوای تولید شده هدفمند می توان به راحتی در کانال های مختلف شامل : تلویزیون ، پیج های پر بازدید اینستاگرام  ، وبسایت های پر بیننده ، گوگل ادز ، استفاده از ( اینفلوینسر ها ، کمپین های تبیلغایتی ، بلاگر های مرتبط )

بازخورد ها و فیدبک ها

تحلیل و بررسی بازخوردها از نحوه تبلیغات اصلاح روند ها میتواند در کاهش هزینه ها و افزایش اثر بخشی تبلیغات تاثیر بسزایی داشته باشد . لذا میتوان گفت این بخش از تمامی بخش های یاد شده فوق اصلی تر و موثرتر نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *