5m یا (پنج بعد تبلیغات) چیست ؟

5 ام شامل چه ابعادی می باشد :

  1. ماموریت : ماموریت یا هدف اصلی از تبلیغات چیست ، بعبارتی چرا تبلیغ میکنیم !
  2. محتوای پیام : پیامی که در تبلیغات نهفته است و باید آن را دقیقا به مخاطب رساند
  3. رسانه : رسانه یا کانال های انتغال پیام و نحوه دسترسی مخاطبان به پیام
  4. بودجه : چه مبلغ و بودجه ایی برای طراحی و اجرای تبلیغات در نظر گرفته شده است
  5. ارزیابی : همیشه ارزیابی کردن و گرفتن بازخورد یکی از اصلی ترین ابعاد در تبلیغات بوده و هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *