5m یا (پنج بعد تبلیغات) چیست ؟
5 ام شامل چه ابعادی می باشد :
- ماموریت : ماموریت یا هدف اصلی از تبلیغات چیست ، بعبارتی چرا تبلیغ میکنیم !
- محتوای پیام : پیامی که در تبلیغات نهفته است و باید آن را دقیقا به مخاطب رساند
- رسانه : رسانه یا کانال های انتغال پیام و نحوه دسترسی مخاطبان به پیام
- بودجه : چه مبلغ و بودجه ایی برای طراحی و اجرای تبلیغات در نظر گرفته شده است
- ارزیابی : همیشه ارزیابی کردن و گرفتن بازخورد یکی از اصلی ترین ابعاد در تبلیغات بوده و هست