در دنیای دیجیتال مارکتینگ محتوا ، زمانبندی و کانال های ارتباطی بعنوان سه عنصر جدایی ناپذیر وحیاتی می باشند . این سه عنصر اساسی با برنامه ریزی دقیق و بودجه بندی منطقی می تواند معجزه وایرال شدن را برای شما رقم بزند و نام شما را در میان اقشار جامعه بیش از پیش پر رنگ تر نماید .این طرح در6 گام اساسی از نقصه صفر شما را به هدف و تارگت طراحی شده در مسیر دیجیتال مارکتینگ و برند شدن میرساند همچنین این طرح جهت رسیدن به نتیجه و ایجاد زیرساخت مستحکم در دنیای دیجیتال، طراحی و ارائه گردیده است :
نقشه راه دیجیتال مارکتینگ
شناسایی و تحلیل کسب و کار ( وضعیت فعلی )
بررسی وضعیت و جایگاه فعلی مجموعه شما در فضای مجازی
- بررسی اهداف مرتبط به تبلیغات برندینگ و نحوه پیاده سازی تا به امروز .
- وضعیت وبسایت کسب و کار – بررسی رتبه وضعیت سئو وبسایت جهت نمایش در صفحه اول سرچ گوگل – فیدبک های تبلیغاتی گوگل ادز ( درصورت اجرا ) و…
- بررسی و تحلیل رسانه های اجتماعی – بررسی وضعیت صفحات اینستاگرام ، استوری ها ، تحلیل و آنالیز بازدید های اخیر
- محتوای ویدیویی – بررسی محتوای ویدیویی تولید شده توسط تیم شما و نحوه بارگزاری و جایگاه های بارگزاری شده مانند: ( یوتیوب ، آپارات و … )
- مدت زمان تقریبی 1 هفته
نیاز سنجی
- طراحی برند و تدوین چشم اندازو اهداف مجموعه با درنظر گرفتن استراتژی های کاربردی- تدوین چشم انداز برند
- طراحی و تدوین اهداف مشخص و تارگت های قابل لمس
- برنامه ریزی جهت طراحی و تولید و اطلاع رسانی برند طبق درخواست کارفرما
- جستجوی بازار هدف و پیاده سازی استراتژی های منطبق بر رسالت و چشم انداز برند
- مدت زمان تقریبی حداقل 1 هفته
سیستم های تحیلیل رفتار مشتری ( CRM )
- ابزارهای ارتباط با مشتری با قابلیت گزارش گیری ، درصورت استفاده صحیح می توانند اطلاعات بسیار دقیقی از وضعیت فعلی و تاثیر تغییرات در سیستم را بروشنی نشان دهند . این ابزارهای شامل نرم افزارهای مالی ، مدیریت مشتری می باشند که اطلاعات و گزارشات مدونی را به مشاوران ارائه می نمایند . طبق این گزارشات می توان اصلاحات لازم را بعمل آورد .
- مدت زمان تقریبی جهت راه اندازی و آموزش 2 هفته
تولید محتوای دیجیتالی تخصصی
- سناریو نویسی پیج اینستاگرام
- آرایش پیج اینستاگرام
- ساخت و تدوین ویدیو های معرفی
- ویدیو های ترغیبی
- طراحی وبسایت حرفه ایی
- افزایش سئو سایت طبق کلمات کلیدی
- حداقل دوره مورد نیاز جهت ایجاد زیرساخت استاندار 3 ماه
تبلیغات گسترده و هدفمند در فضای مجازی
با توجه استراتژی های استخراج شده ، محتوای تولید شده هدفمند می توان به راحتی در کانال های مختلف شامل : تلویزیون ، پیج های پر بازدید اینستاگرام ، وبسایت های پر بیننده ، گوگل ادز ، استفاده از ( اینفلوینسر ها ، کمپین های تبیلغایتی ، بلاگر های مرتبط )
- مدت زمان تقریبی حداقل 1ماه
بازخورد ها و فیدبک ها
تحلیل و بررسی بازخوردها از نحوه تبلیغات اصلاح روند ها میتواند در کاهش هزینه ها و افزایش اثر بخشی تبلیغات تاثیر بسزایی داشته باشد . لذا میتوان گفت این بخش از تمامی بخش های یاد شده فوق اصلی تر و موثرتر نیز می باشد.