نقشه راه دیجیتال مارکتینگ

در دنیای دیجیتال مارکتینگ محتوا ، زمانبندی و کانال های ارتباطی  بعنوان سه عنصر جدایی ناپذیر وحیاتی می باشند . این سه عنصر اساسی با برنامه ریزی دقیق و بودجه بندی منطقی می تواند معجزه وایرال شدن را برای شما رقم بزند و نام شما را در میان اقشار جامعه بیش از پیش پر رنگ تر نماید .این طرح در6 گام اساسی از نقصه صفر شما را به هدف و تارگت طراحی شده در مسیر دیجیتال مارکتینگ و برند شدن میرساند همچنین این طرح جهت رسیدن به نتیجه و ایجاد زیرساخت مستحکم در دنیای دیجیتال، طراحی و ارائه گردیده است :

 

دیجیتال مارکتینگ
نقشه راه در دیجیتال مارکتیگ یا road map digital marketing

نقشه راه دیجیتال مارکتینگ

شناسایی و تحلیل کسب و کار ( وضعیت فعلی )

بررسی وضعیت و جایگاه فعلی مجموعه شما در فضای مجازی

  • بررسی اهداف مرتبط به تبلیغات برندینگ و نحوه پیاده سازی تا به امروز .
  • وضعیت وبسایت کسب و کار – بررسی رتبه وضعیت سئو وبسایت جهت نمایش در صفحه اول سرچ گوگل – فیدبک های تبلیغاتی گوگل ادز ( درصورت اجرا ) و…
  • بررسی و تحلیل رسانه های اجتماعی – بررسی وضعیت صفحات اینستاگرام ، استوری ها ، تحلیل و آنالیز بازدید های اخیر
  • محتوای ویدیویی – بررسی محتوای ویدیویی تولید شده توسط تیم شما و نحوه بارگزاری و جایگاه های بارگزاری شده مانند: ( یوتیوب ، آپارات و … )
  • مدت زمان تقریبی 1 هفته 

نیاز سنجی

  • طراحی برند و تدوین چشم اندازو اهداف مجموعه با درنظر گرفتن استراتژی های کاربردی- تدوین چشم انداز برند 
  • طراحی و تدوین اهداف مشخص و تارگت های قابل لمس
  • برنامه ریزی جهت طراحی و تولید و اطلاع رسانی برند طبق درخواست کارفرما
  • جستجوی بازار هدف و پیاده سازی استراتژی های منطبق بر رسالت و چشم انداز برند
  • مدت زمان تقریبی حداقل 1 هفته

سیستم های تحیلیل رفتار مشتری ( CRM )

  • ابزارهای ارتباط با مشتری با قابلیت گزارش گیری ، درصورت استفاده صحیح می توانند اطلاعات بسیار دقیقی از وضعیت فعلی و تاثیر تغییرات در سیستم را بروشنی نشان دهند . این ابزارهای شامل نرم افزارهای مالی ، مدیریت مشتری می باشند که اطلاعات و گزارشات مدونی را به مشاوران ارائه می نمایند . طبق این گزارشات می توان اصلاحات لازم را بعمل آورد .
  • مدت زمان تقریبی جهت راه اندازی و آموزش 2 هفته

تولید محتوای دیجیتالی تخصصی

  • سناریو نویسی پیج اینستاگرام
  • آرایش پیج اینستاگرام
  • ساخت و تدوین ویدیو های معرفی
  • ویدیو های ترغیبی
  • طراحی وبسایت حرفه ایی
  • افزایش سئو سایت طبق کلمات کلیدی
  • حداقل دوره مورد نیاز جهت ایجاد زیرساخت استاندار 3 ماه

تبلیغات گسترده و هدفمند در فضای مجازی

با توجه استراتژی های استخراج شده ، محتوای تولید شده هدفمند می توان به راحتی در کانال های مختلف شامل : تلویزیون ، پیج های پر بازدید اینستاگرام  ، وبسایت های پر بیننده ، گوگل ادز ، استفاده از ( اینفلوینسر ها ، کمپین های تبیلغایتی ، بلاگر های مرتبط )

  • مدت زمان تقریبی حداقل 1ماه

بازخورد ها و فیدبک ها

تحلیل و بررسی بازخوردها از نحوه تبلیغات اصلاح روند ها میتواند در کاهش هزینه ها و افزایش اثر بخشی تبلیغات تاثیر بسزایی داشته باشد . لذا میتوان گفت این بخش از تمامی بخش های یاد شده فوق اصلی تر و موثرتر نیز می باشد.

اگر این مقاله مفید بود برات به اشتراک بذار تا بقیه هم مطالعه کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *