نقشه راه دیجیتال مارکتینگ

نقشه راه دیجیتال مارکتینگ
در دنیای دیجیتال مارکتینگ محتوا زمانبندی و کانال های ارتباطی  بعنوان سه عنصر جدایی ناپذیر وحیاتی می باشند . این سه عنصر اساسی با برنامه ریزی دقیق و بودجه بندی منطقی می تواند معجزه شدن را برای شما رقم بزند و نام شما را در میان اقشار جامعه بیش از پیش پر رنگ تر نماید

در دنیای دیجیتال مارکتینگ محتوا ، زمانبندی و کانال های ارتباطی  بعنوان سه عنصر جدایی ناپذیر وحیاتی می باشند . این سه عنصر اساسی با برنامه ریزی دقیق و بودجه بندی منطقی می تواند معجزه وایرال شدن را برای شما رقم بزند و نام شما را در میان اقشار جامعه بیش از پیش پر رنگ تر نماید .این طرح در6 گام اساسی از نقصه صفر شما را به هدف و تارگت طراحی شده در مسیر دیجیتال مارکتینگ و برند شدن میرساند همچنین این طرح جهت رسیدن به نتیجه و ایجاد زیرساخت مستحکم در دنیای دیجیتال، طراحی و ارائه گردیده است :

 

دیجیتال مارکتینگ
نقشه راه در دیجیتال مارکتیگ یا road map digital marketing

نقشه راه دیجیتال مارکتینگ

شناسایی و تحلیل کسب و کار ( وضعیت فعلی )

بررسی وضعیت و جایگاه فعلی مجموعه شما در فضای مجازی

  • بررسی اهداف مرتبط به تبلیغات برندینگ و نحوه پیاده سازی تا به امروز .
  • وضعیت وبسایت کسب و کار – بررسی رتبه وضعیت سئو وبسایت جهت نمایش در صفحه اول سرچ گوگل – فیدبک های تبلیغاتی گوگل ادز ( درصورت اجرا ) و…
  • بررسی و تحلیل رسانه های اجتماعی – بررسی وضعیت صفحات اینستاگرام ، استوری ها ، تحلیل و آنالیز بازدید های اخیر
  • محتوای ویدیویی – بررسی محتوای ویدیویی تولید شده توسط تیم شما و نحوه بارگزاری و جایگاه های بارگزاری شده مانند: ( یوتیوب ، آپارات و … )
  • مدت زمان تقریبی 1 هفته 

نیاز سنجی

  • طراحی برند و تدوین چشم اندازو اهداف مجموعه با درنظر گرفتن استراتژی های کاربردی- تدوین چشم انداز برند 
  • طراحی و تدوین اهداف مشخص و تارگت های قابل لمس
  • برنامه ریزی جهت طراحی و تولید و اطلاع رسانی برند طبق درخواست کارفرما
  • جستجوی بازار هدف و پیاده سازی استراتژی های منطبق بر رسالت و چشم انداز برند
  • مدت زمان تقریبی حداقل 1 هفته

سیستم های تحیلیل رفتار مشتری ( CRM )

  • ابزارهای ارتباط با مشتری با قابلیت گزارش گیری ، درصورت استفاده صحیح می توانند اطلاعات بسیار دقیقی از وضعیت فعلی و تاثیر تغییرات در سیستم را بروشنی نشان دهند . این ابزارهای شامل نرم افزارهای مالی ، مدیریت مشتری می باشند که اطلاعات و گزارشات مدونی را به مشاوران ارائه می نمایند . طبق این گزارشات می توان اصلاحات لازم را بعمل آورد .
  • مدت زمان تقریبی جهت راه اندازی و آموزش 2 هفته

تولید محتوای دیجیتالی تخصصی

  • سناریو نویسی پیج اینستاگرام
  • آرایش پیج اینستاگرام
  • ساخت و تدوین ویدیو های معرفی
  • ویدیو های ترغیبی
  • طراحی وبسایت حرفه ایی
  • افزایش سئو سایت طبق کلمات کلیدی
  • حداقل دوره مورد نیاز جهت ایجاد زیرساخت استاندار 3 ماه

تبلیغات گسترده و هدفمند در فضای مجازی

با توجه استراتژی های استخراج شده ، محتوای تولید شده هدفمند می توان به راحتی در کانال های مختلف شامل : تلویزیون ، پیج های پر بازدید اینستاگرام  ، وبسایت های پر بیننده ، گوگل ادز ، استفاده از ( اینفلوینسر ها ، کمپین های تبیلغایتی ، بلاگر های مرتبط )

  • مدت زمان تقریبی حداقل 1ماه

بازخورد ها و فیدبک ها

تحلیل و بررسی بازخوردها از نحوه تبلیغات اصلاح روند ها میتواند در کاهش هزینه ها و افزایش اثر بخشی تبلیغات تاثیر بسزایی داشته باشد . لذا میتوان گفت این بخش از تمامی بخش های یاد شده فوق اصلی تر و موثرتر نیز می باشد.