شروع برند سازی

موضوع مهمی که خیلی ها نمیدونند اینه که تعریف برند شدن با وایرال شدن خیلی تفاوت داره.

یادت باشه خیلی ها یه شبه وایرال شدن معروف شدن حتی پول خوبم دراوردن اما هیچ وقت برند نشدند چون زیر ساخت درستی نداشتند!

یه برند هویت داره ، اصالت داره ،استاندارد داره ،سیستم داره ،نقشه راه داره و از همه مهمتر سئو داره ینی قابل پیدا هست !

از طرف دیگه هم وفاداری مشتری رو بدست میاره سهم بازار پیدا میکنه و مهم تر از همه موندگار میشه .خیلی ها میخوان یه شبه براشون برندینگ کنیم یا به قولی یه شبه معروف بشن و کلی فالور بدست بیارند ، اما بهتون قول میدم این کار یه شبه امکان پذیر نیست و باید صبور باشید .

1 سهم بازار

  1. مشاور خوب باید تو مرحله اول وضعیت فعلی کسب وکارتون رو بررسی کنه ،از نظر زیرساختی ، نرم افزارهایی که استفاده میکنید (مالی CRM ) وضعیت وبسایتتون،سهم بازار تون، لیست مشتریان فعلی،قراردادهای جاری،بودجه بندی هاتون و همه مواردی که در حال حاضر در کسب وکار شما جریان داره.
  2. اینو یادتون باشه اگر قراره به جایی برسید باید قبل از هرچیزی بدونید الان کجای کار هستید. از قدیم میگن کسی که نمیدونه کجاست هیچ وقت نمیتونه به هیچ جا  برسه .

2 اصلاحات زیرساختی

3 آموزش و منتورینگ

4 هویت برند

5 اطلاع رسانی

6 فیدبک

اخرین کاری که باید مشاور انجام بده اینه که فیدبک هارو بررسی کنه و دیگه دایما درحال فیلتر کردن کانالها و روش های اطلاع رسانی باشه ، لازمه بگم اصل کار همینجاست و باید بهش مهلت بدین که کارشون با دقت پیش ببره .

نتیجه نهایی

اینطوری چشم باز میکنید میبینید بعد از 6 ماه تلاش یه برند قوی رو ساختید که داره پر قدرت و طبق برنامه و نقشه داره پیش میره !! .

https://www.youtube.com/watch?v=FUZTHPl5eW0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *