برند سازی موفق از داخل مجموعه به محیط خارج توسعه پیدا می‌کند، از این رو تیم حرفه ایی مشاوران ما با مطالعه روش‌های آزموده شده و بررسی وضعیت فعلی و وضعیت مطلوب به این نتیجه خواهند رسید که کدام استراتژی برای برند شما مناسب تر خواهد بود ، پکیج مشاوره برندینگ و توسعه کسب وکار میتواند به شما سر نخی بدهد که کسب وکارتان را توسعه دهید .

از دیرباز تمامی شرکت ها و مجموعه های بزرگ موفقیت خود را مدیون برند و نامشان هستند و این امر در سال های قبل بدلیل عدم وجود راه های ارتباطی و محدودیت در رسانه ها  بسیار سخت و پیچیده بوده .

در دنیای دیجیتال امروز هر شخص میتواند راحتی رسانه ایی باشد که مخاطبین زیادی دارد و اطلاع رسانی بسیار آسان و کم هزینه شده است و در نهایت براحتی برند خود را به همگان نمایش دهد .

پکیج های مشاوره ایی برندینگ :

  1. پکیج برندینگ استارتر
  2. پکیج مشاوره برندینگ همراه

پکیج استارتر

  1. مشاوره در خصوص مکان یابی و امکان سنجی ( مشاوره در خصوص انتخاب فضا ، متراژ ، نیاز سالن ، سطح اجتماعی مشتریان)
  2. نام گذاری و طراحی لوگوی سالن
  3. کیفیت سنجی مدیران سالن از نظر تخصصی و توانایی در اجرا
  4. پیشنهاد و معرفی مدیران سالن جهت اخذ مدارک فنی مرتبط
  5. طراحی و تولید BP  بیزینس پلن تخصصی سالن
  6. مشاوره در راه اندازی سیستم های مالی و مدیریت مشتری CRM  (نرم افزاری) کاربردی
  7. مشاوره جذب پرسنل طبق اصول و قواعد مدیریتی
  8. آموزش پرسنل ( رفتار متقابل ، اتیکت )
  9. بررسی فرصت ها توانایی های سالن نسبت به رقبای منطقه ایی
  10. ارائه راهکار های علمی جهت افزایش کارایی و بهره وری
  11. ترسیم پلن برند ( چشم انداز ، هدف گذاری ، ماموریت ، نیچ مارکت ، سگمنت بندی مشتریان ، جستجوی بازار هدف ، روش های اطلاع رسانی و …)
  12. تولید محتوا طبق پلن های مشخص شده در برندینگ ( عکس ، ویدیو )
  13. مشاوره در خصوص استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی شامل : ( سئو در گوگل ، بلاگر ها ، اینفلوینسر ها ، مشارکت در پیج ها ، تبلیغات در پیج های پرمخاطب ، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و …. )
  14. بررسی بازخورد تبلیغات و هدفمند نمودن مسیرهای تبلیغاتی ….

پکیج مشاوره برندینگ همراه

  1. سنجش مدیران سالن از نظر تخصصی و توانایی در لاین های مختلف
  2. بررسی وضعیت فعلی سالن ( نرم افزاری ، سطح مشتریان ، انتظارات ، نقاط قوت و ضعف ها و …..)
  3. مشاوره در راه اندازی سیستم های مالی و مدیریت مشتری CRM  (نرم افزاری) کاربردی تر
  4. مشاوره جذب پرسنل طبق اصول حقوقی و قواعد مدیریتی ( بررسی وضعیت قانونی و حقوقی قرارداد ها )
  5. آموزش پرسنل ( رفتار متقابل ، اتیکت مشتری مداری )
  6. بررسی فرصت ها توانایی های سالن نسبت به رقبای منطقه ایی
  7. ارائه راهکار های علمی جهت افزایش کارایی و بهره وری
  8. ترسیم پلن برند ( چشم انداز ، هدف گذاری ، ماموریت ، نیچ مارکت ، سگمنت بندی مشتریان ، جستجوی بازار هدف ، روش های اطلاع رسانی و …)
  9. تولید محتوا طبق پلن های مشخص شده در برندینگ ( عکس ، ویدیو )
  10. مشاوره در خصوص استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی شامل : ( سئو در گوگل ، بلاگر ها ، اینفلوینسر ها ، مشارکت در پیج ها ، تبلیغات در پیج های پرمخاطب ، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و …. )
  11. بررسی بازخورد تبلیغات و هدفمند نمودن مسیرهای تبلیغاتی ….

مدت زمان قرارداد 6 ماه

هزینه تبلیغات و اطلاع رسانی و کمپین ها بصورت موردی و جداگانه بر حسب نیاز و سطح اطلاع رسانی مشخص میگردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *