مشاوره برندینگ یا به عبارتی برند سازی فقط به ساخت لوگو و تولید چند عکس و ویدیو منتهی نمی شود . مشاوره برندینگ در اصل یک فرایند کامل از انواع مشاوره ها در حوزه های مختلف این مشاوره ها شامل : مشاوره درخصوص مکان یابی ، انتخاب نام و لوگو ، مشاوره معماری داخلی و خارجی و نحوه چیدمان و طراحی داخلی ، مشاوره حقوقی ، مشاوره تبلیغات ، مشاوره مدیریت ، آموزش پرسنل می باشد که این امر به ایجاد تمایز در خدمات ومعرفی مجموعه به مشتریان کمک شایانی میکند .

یک برند قوی و شناخته شده موجب میشود درامد یک مجموعه چند برابر و هزینه نیز تا حدی کاهش یابد . اما برای ساخت برند می بایست در ابتدا هزینه های مشاوره ایی و هزینه های برندینگ پرداخت گردد .

مشاور برندینگ با پیشگیری از انجام سرمایه گذاری های اشتباه یا بی هدف و تمرکز بر آگاهی بخشی به کسب وکار در کاهش هزینه های اضافی نقش بسزایی  دارد. همچنین تعرفه مشاوره برندینگ هم بر اساس المان هایی مشخص تعیین می گردد. این المان ها شامل تخصص مشاور ، تجربه فنی و اجرایی مشاوران ، سوابق کاری و مدت زمان مشاوره مشخص میگردد

امید ابراهیمی بعنوان مشاوره برندینگ به شما کمک میکند که  سودآوری و بازدهی مجموعه خود را از طریق مشاوره های مدیریتی افزایش دهید.همچنین مشاوره برندینگ موجب میگردد تا تعداد مشتری های وفادار و دائمی به طرزی چشم گیر افزایش پیدا نماید.

 برند یک مجموعه در واقع یکی از دارایی های بسیار با ارزش آن محسوب میگردد زیرا به نوعی نماد یکی ازاصلی ترین مولفه های جلب اطمینان مشتری می باشد به عبارتی ارزش یک برند قدرتمند و شناخته شده می تواند بیش از ارزش تمامی دارایی های مالی یک شرکت باشد.

مشاور برند کیست؟

مشاور برند با تکیه بر تجربیات و اصول وقواعد علم بازاریابی و مدیریت به مخاطبان خود کمک میکند که بتوانند پایه گذاری های اصولی در خصوص ایجاد برند و اثرگذاری برند بر مشتریان ایجاد نمایید

ما با استفاده از تجربه های کاری خود (بیش از 15 سال ) و با استفاده از تخصص خود در این امر سعی می کنند تا برندی موفق ایجاد کنیم،مهندس امید ابراهیمی مشاور کسب وکار و برندینگ با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه های مختلف به شما و مجموعه شما این کمک را میکند که در رسیدن به این هدف بزرگ که در یک کلمه برند شدن گفته میشود پیشرو باشید  وظیفه ی یک مشاور برندینگ با ایجاد زیر ساخت های اساسی و تعامل میان مدیران مجموعه و بخش بازاریابی آن آغاز می شود. تعرفه مشاوره برندینگ به میزان حجم کاری و سطح توقعات مدیران و مشاوران بستگی دارد. در شغل مشاوره برندینگ، برند همانند یک دارایی مادی در نظر گرفته می شود. این دارایی تاثیری عمیق و غیر قابل انکار در توسعه ی شرکت خواهد داشت.

تاثیر برندسازی بر کسب وکار

برای درک بیشتر اهمیت برندینگ و ارزش بالای آن به فهرست خلاصه ای از اثرات برندسازی می پردازیم:

افزایش نرخ مراجعه مشتریان

وفادار سازی مشتریان

افزایش اثرگذاری تبلیغات

افزایش سهم بازار

ورود به بازارهای بزرگ تر

همکاری با شبکه توزیع معتبر

جذب کارکنان و متخصصان حرفه ای

تسریع در نرخ بازگشت سرمایه اولیه

اثر برندینگ بر کسب و کار

قدرت برند همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. در کسب و کارهای خدماتی برندینگ جایگاه متفاوت و خاصی پیدا میکند چرا که خدمت گیرندگان صرفا با توجه به سطح و لول برند حاضرند هزینه های زیادی پرداخت کنند ، برای مثال در برندینگ سالن های زیبایی ، در زمانی که یک سالن آرایشی بعنوان یک برند برتر در بین سالن های زیبایی دیگر شناخته می شود یا برای مثال بعنوان بهترین سالن زیبایی تهران شناخته میشود ، اکثر مشتریان حاضرند که با دریافت خدمات مشابه هزینه های بیشتری پرداخت کنند که این پرداخت به مشتریان این حس را میدهد که بابت خدمات با ارزشتری هزینه کرده است ، حال چه بسا که این هزینه بابت نام برند سالن آرایشی پرداخت گردیده است نه صرفا بابت خدمات دریافتی از آن سالن . پس با این مثال میتوان تشریح که خریداران و مصرف کنندگان همواره دوست دارند از جایی خرید کنند یا خدمات دریافت کنند که به آن حس اطمینان دارند. پس برندی که مایه ی اطمینان مشتری ها به شماست سرمایه ی عظیمی است که در رقابت در بازار به شما برتری می بخشد. با ایجاد استاندارهای ثابت برای کسب وکار خود و دریافت مشاوره های موثر در کسب وکار برند شما تبدیل به یک ارزش بزرگ در بازار می شود. در نهایت این نام تجاری باعث می شود که همواره بتوانید سهم خود را از بازار حفظ کنید و حتی آن را افزایش دهید. زیرا مشتری های وفادار خود به منبعی برای تبلیغ و ترویج شما تبدیل می شوند. زمانی دیگران به عنوان مشتری های جدید به سراغ شما می آیند که تعریف محصولات یا خدمات شما را از مشتری های سابق شنیده باشند.

تعرفه های مشاوره برندینگ  در سال 1401 به شرح زیر می باشند. شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از این مشاوره ها را انتخاب کند.

تعرفه مشاوره برندینگ

هزینه مشاوره برندینگ

تعرفه قرارداد مشاوره کسب وکار و برندیگ ( 6 ماهه )

مبلغ پایه مشاوره حضوری طی قرارداد 6 ماهه : 200 میلیون تومان

شما یکبار هزینه میکنید اما مالک یک عمر ارزش برند خود می باشد و حتی میتوانید این برند را بعنوان میراث خود برای نسل های آینده نیز رشد و ارتقا دهید .چرا که اگر از ابتدای کار با مشاوره حرفه ایی در حوزه برندینگ شروع کرده باشید در کمترین زمان میتوانید به بهترین جایگاه در کسب و کار خود برسید .

جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس – تعرفه سایت وردپرس – جدول قیمت طراحی سایت ارزان – جدول قیمت طراحی سایت فروشگاهی – تعرفه طراحی سایت 1401 – هزینه طراحی سایت با پایتون – طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای – طراحی فروشگاه آنلاین – سایت آماده فروشگاهی وردپرس .

 پیش از مشاهده جدول هزینه حدودی سفارش سایت با وردپرس، توصیه می شود برای استفاده از قالب های آماده وردپرسی که خریداری می شود مطالب زیر مطالعه شود. درکنار همه نکات مثبتی که برای ساخت سایت با وردپرس وجود دارد، ایراداتی نیز در این قالب های آماده وجود دارد به همین دلیل توصیه می کنیم با متخصصان، مشاوران و کارشناسان این حوزه مورد اعتماد خود قبل از هر گونه اقدامی مشورت نمایید.  قیمت ارزان و راه اندازی سریع از نکات جذاب را انداری سایت با وردپرس از نگاه برخی است. اما اگر بخواهیم از دید متخصصان به قالب‌های ودرپرسی نگاه کنیم دیدمان شاید کمی عوض شود. جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس به موارد مختلفی بستگی دارد و در ادامه این متن ما جزییات جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس را به صورت کامل تر توضیح خواهیم داد. جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس تعرفه طراحی سایت 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *