از دیرباز تمامی شرکت ها و مجموعه های بزرگ موفقیت خود را مدیون برند و نامشان هستند و این امر در سال های قبل بدلیل عدم وجود راه های ارتباطی و محدودیت در رسانه ها  بسیار سخت و پیچیده بوده اما در دنیای دیجیتال امروز هر شخص میتواند راحتی رسانه ایی باشد که مخاطبین زیادی دارد و اطلاع رسانی بسیار آسان و کم هزینه شده است .

مهم ترین نکته که خیلی از کسب و کار ها به آن دقت نمیکنند وجود مشاور حرفه ایی برندینگ و آشنا به تمام زوایای قانونی می باشد ، یک مشاور حرفه ایی می تواند به شما در مسیر برند شدن کمک بسزایی کند و حتی میتواند مسیر کسب و کار شما را کاملا تغییر داده و به اوج قله موفقیت برساند ، از طرفی مشاوره بد هم میتواند تمام ساختار یک کسب وکار و برند شما را به هم بریزد و ضرر های غیر قابل جبران به بار بیاورد .

مهندس امید ابراهیمی ( مشاور کسب وکار و برندینگ )

ما در پروژه های مشاوره کسب و کار و برندینگ توسط تیم حرفه ایی توسعه تجارت ونداد به مدیریت مهندس ابراهیمی تمام تلاش خود را میکنیم که با تجربه بیش از 15 سال فعالیت در حوزه های تبلیغاتی و تجارت الکترونیک و مدیریت بتوانیم بهترین راهکار ها را برای شما پیاده سازی کنیم و یا به عبارتی برندینگ را به زبان ساده برای شما پیاده سازی کنیم همچنین تیم حرفه ایی و تخصصی ما به شما آموزش برندینگ و بازاریابی را تعلیم خواهد داد .

برندینگ چیست و بهترین تعریف برند کدام است ؟

به زبان ساده برندینگ شامل ایجاد استانداردهای داخلی و اطلاع رسانی این استاندارد ها به خارج از مجموعه می باشد

یا به عبارتی آن چیزی که از شما از خدمات و محصولات یک مجموعه درک می کنید

.

بیش از 20 سال سابقه کار
احمد ابراهیمی متخصص تجارت الکترونیک

چرا خیلی از مشاوره ها نتیجه خوبی را به همراه ندارد ؟

نکته حایز اهمیت اینست که مجموعه ایی که فقط یک طرف این موضوع را دنبال کند همیشه شکست خواهد خورد و هزینه زیادی پرداخت میکند ، مثلا اگر شما صرفا بابت کیفیت کار و استاندارهای داخلی هزینه زیادی کنید اما نتوانید این خدمات را به درستی اطلاع رسانی نمایید و به گوش مخاطبین برسانید بدون شک بعد از گذشت زمان اثر هزینه های شما سوخته و ازبین میرود و یا اگر هزینه زیادی جهت اطلاع رسانی نمایید و بخش داخلی شما مشکلات فراوانی داشته باشد ( از نظر کیفیت و مدیریتی و حتی تجهیزات و آموزش کارکنان ) طبیعتا بعد از گذشت زمان بازار را از دست می دهید . پس برای تکمیل این پازل باید تمام اجزا با هم یکپارچه سازی گردد . تیم توسعه تجارت ونداد با مدیریت امید ابراهیمی بعنوان مشاور برندینگ و کسب وکار به شما در ایجاد راهکار های کارامد جهت استاندارد سازی داخل مجموعه و اطلاع رسانی خارج از مجموعه بصورت حرفه ایی یاری می دهد .

برای مثال در سالن های آرایشی نکات ذکر شده اهمیت فراوانی دارد : کیفیت کار ، آموزش مدیریت سالن ، پرسنل آموزش دیده و متخصص، تجهیزات به روز و برندسازی اصولی و حرفه ای ، طراحی داخل سالن ، ایده ها جذاب مرتبط به سالن های آرایشی و زیبایی : طراحی : ( اتاق کودک ) (کافه ) ( اتاق پرو امن ) و …. ایجاد لویالیتی یا وفاداری در بین مشتریان با استفاده از متد وفاداری پرسنل

  • ایجاد انگیزه در پرسنل با تشریک مساعی
  • قدردانی و تشکر ماهانه از پرسنل
  • برای مناسبت ها جایزه تعیین کنید

همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که بیش از نیمی از مشتریان صرفا بخاطر پرسنل میان نه بخاطر کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *