برند سازی موفق از داخل مجموعه به محیط خارج توسعه پیدا میکند، از این رو تیم حرفه ایی مشاوران ما با مطالعه روشهای آزموده شده و بررسی وضعیت فعلی و وضعیت مطلوب به این نتیجه خواهند رسید که کدام استراتژی برای برند شما مناسب تر خواهد بود ، پکیج مشاوره برندینگ و توسعه کسب وکار میتواند به شما سر نخی بدهد که کسب وکارتان را توسعه دهید .
از دیرباز تمامی شرکت ها و مجموعه های بزرگ موفقیت خود را مدیون برند و نامشان هستند و این امر در سال های قبل بدلیل عدم وجود راه های ارتباطی و محدودیت در رسانه ها بسیار سخت و پیچیده بوده .
در دنیای دیجیتال امروز هر شخص میتواند راحتی رسانه ایی باشد که مخاطبین زیادی دارد و اطلاع رسانی بسیار آسان و کم هزینه شده است و در نهایت براحتی برند خود را به همگان نمایش دهد .
پکیج های مشاوره ایی برندینگ :
- پکیج برندینگ استارتر
- پکیج مشاوره برندینگ همراه
پکیج استارتر
- مشاوره در خصوص مکان یابی و امکان سنجی ( مشاوره در خصوص انتخاب فضا ، متراژ ، نیاز سالن ، سطح اجتماعی مشتریان)
- نام گذاری و طراحی لوگوی سالن
- کیفیت سنجی مدیران سالن از نظر تخصصی و توانایی در اجرا
- پیشنهاد و معرفی مدیران سالن جهت اخذ مدارک فنی مرتبط
- طراحی و تولید BP بیزینس پلن تخصصی سالن
- مشاوره در راه اندازی سیستم های مالی و مدیریت مشتری CRM (نرم افزاری) کاربردی
- مشاوره جذب پرسنل طبق اصول و قواعد مدیریتی
- آموزش پرسنل ( رفتار متقابل ، اتیکت )
- بررسی فرصت ها توانایی های سالن نسبت به رقبای منطقه ایی
- ارائه راهکار های علمی جهت افزایش کارایی و بهره وری
- ترسیم پلن برند ( چشم انداز ، هدف گذاری ، ماموریت ، نیچ مارکت ، سگمنت بندی مشتریان ، جستجوی بازار هدف ، روش های اطلاع رسانی و …)
- تولید محتوا طبق پلن های مشخص شده در برندینگ ( عکس ، ویدیو )
- مشاوره در خصوص استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی شامل : ( سئو در گوگل ، بلاگر ها ، اینفلوینسر ها ، مشارکت در پیج ها ، تبلیغات در پیج های پرمخاطب ، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و …. )
- بررسی بازخورد تبلیغات و هدفمند نمودن مسیرهای تبلیغاتی ….
پکیج مشاوره برندینگ همراه
- سنجش مدیران سالن از نظر تخصصی و توانایی در لاین های مختلف
- بررسی وضعیت فعلی سالن ( نرم افزاری ، سطح مشتریان ، انتظارات ، نقاط قوت و ضعف ها و …..)
- مشاوره در راه اندازی سیستم های مالی و مدیریت مشتری CRM (نرم افزاری) کاربردی تر
- مشاوره جذب پرسنل طبق اصول حقوقی و قواعد مدیریتی ( بررسی وضعیت قانونی و حقوقی قرارداد ها )
- آموزش پرسنل ( رفتار متقابل ، اتیکت مشتری مداری )
- بررسی فرصت ها توانایی های سالن نسبت به رقبای منطقه ایی
- ارائه راهکار های علمی جهت افزایش کارایی و بهره وری
- ترسیم پلن برند ( چشم انداز ، هدف گذاری ، ماموریت ، نیچ مارکت ، سگمنت بندی مشتریان ، جستجوی بازار هدف ، روش های اطلاع رسانی و …)
- تولید محتوا طبق پلن های مشخص شده در برندینگ ( عکس ، ویدیو )
- مشاوره در خصوص استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی شامل : ( سئو در گوگل ، بلاگر ها ، اینفلوینسر ها ، مشارکت در پیج ها ، تبلیغات در پیج های پرمخاطب ، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و …. )
- بررسی بازخورد تبلیغات و هدفمند نمودن مسیرهای تبلیغاتی ….
مدت زمان قرارداد 6 ماه
هزینه تبلیغات و اطلاع رسانی و کمپین ها بصورت موردی و جداگانه بر حسب نیاز و سطح اطلاع رسانی مشخص میگردد .