فهرست مطالب

پکیج های مشاوره برندینگ

برند سازی موفق از داخل مجموعه به محیط خارج توسعه پیدا می‌کند، از این رو تیم حرفه ایی مشاوران ما با مطالعه روش‌های آزموده شده و بررسی وضعیت فعلی و وضعیت مطلوب به این نتیجه خواهند رسید که کدام استراتژی برای برند شما مناسب تر خواهد بود ، پکیج مشاوره برندینگ و توسعه کسب وکار میتواند به شما سر نخی بدهد که کسب وکارتان را توسعه دهید .

از دیرباز تمامی شرکت ها و مجموعه های بزرگ موفقیت خود را مدیون برند و نامشان هستند و این امر در سال های قبل بدلیل عدم وجود راه های ارتباطی و محدودیت در رسانه ها  بسیار سخت و پیچیده بوده .

در دنیای دیجیتال امروز هر شخص میتواند راحتی رسانه ایی باشد که مخاطبین زیادی دارد و اطلاع رسانی بسیار آسان و کم هزینه شده است و در نهایت براحتی برند خود را به همگان نمایش دهد .

پکیج های مشاوره ایی برندینگ :

  1. پکیج برندینگ استارتر
  2. پکیج مشاوره برندینگ همراه

پکیج استارتر

  1. مشاوره در خصوص مکان یابی و امکان سنجی ( مشاوره در خصوص انتخاب فضا ، متراژ ، نیاز سالن ، سطح اجتماعی مشتریان)
  2. نام گذاری و طراحی لوگوی سالن
  3. کیفیت سنجی مدیران سالن از نظر تخصصی و توانایی در اجرا
  4. پیشنهاد و معرفی مدیران سالن جهت اخذ مدارک فنی مرتبط
  5. طراحی و تولید BP  بیزینس پلن تخصصی سالن
  6. مشاوره در راه اندازی سیستم های مالی و مدیریت مشتری CRM  (نرم افزاری) کاربردی
  7. مشاوره جذب پرسنل طبق اصول و قواعد مدیریتی
  8. آموزش پرسنل ( رفتار متقابل ، اتیکت )
  9. بررسی فرصت ها توانایی های سالن نسبت به رقبای منطقه ایی
  10. ارائه راهکار های علمی جهت افزایش کارایی و بهره وری
  11. ترسیم پلن برند ( چشم انداز ، هدف گذاری ، ماموریت ، نیچ مارکت ، سگمنت بندی مشتریان ، جستجوی بازار هدف ، روش های اطلاع رسانی و …)
  12. تولید محتوا طبق پلن های مشخص شده در برندینگ ( عکس ، ویدیو )
  13. مشاوره در خصوص استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی شامل : ( سئو در گوگل ، بلاگر ها ، اینفلوینسر ها ، مشارکت در پیج ها ، تبلیغات در پیج های پرمخاطب ، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و …. )
  14. بررسی بازخورد تبلیغات و هدفمند نمودن مسیرهای تبلیغاتی ….

پکیج مشاوره برندینگ همراه

  1. سنجش مدیران سالن از نظر تخصصی و توانایی در لاین های مختلف
  2. بررسی وضعیت فعلی سالن ( نرم افزاری ، سطح مشتریان ، انتظارات ، نقاط قوت و ضعف ها و …..)
  3. مشاوره در راه اندازی سیستم های مالی و مدیریت مشتری CRM  (نرم افزاری) کاربردی تر
  4. مشاوره جذب پرسنل طبق اصول حقوقی و قواعد مدیریتی ( بررسی وضعیت قانونی و حقوقی قرارداد ها )
  5. آموزش پرسنل ( رفتار متقابل ، اتیکت مشتری مداری )
  6. بررسی فرصت ها توانایی های سالن نسبت به رقبای منطقه ایی
  7. ارائه راهکار های علمی جهت افزایش کارایی و بهره وری
  8. ترسیم پلن برند ( چشم انداز ، هدف گذاری ، ماموریت ، نیچ مارکت ، سگمنت بندی مشتریان ، جستجوی بازار هدف ، روش های اطلاع رسانی و …)
  9. تولید محتوا طبق پلن های مشخص شده در برندینگ ( عکس ، ویدیو )
  10. مشاوره در خصوص استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی شامل : ( سئو در گوگل ، بلاگر ها ، اینفلوینسر ها ، مشارکت در پیج ها ، تبلیغات در پیج های پرمخاطب ، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و …. )
  11. بررسی بازخورد تبلیغات و هدفمند نمودن مسیرهای تبلیغاتی ….

مدت زمان قرارداد 6 ماه

هزینه تبلیغات و اطلاع رسانی و کمپین ها بصورت موردی و جداگانه بر حسب نیاز و سطح اطلاع رسانی مشخص میگردد .