امید ابراهیمی مشاور کسب وکار

در فاز اول مشاوره برندینگ و توسعه کسب وکار به بررسی وضعیت فعلی می پردازیم ، بعبارتی کسب و کار را از منظر نقاط قوت و ضعف مورد بررسی قرار میدهیم و آنالیز میکنیم .

در فاز دوم فرصت هایی که در این کسب و کار نسبت به رقبای خود دارد را استخراج نموده و تحلیل و بررسی میکنیم برای مثال محل فعالیت سالن آرایشی یا مجموعه ، فرهنگ مشتریان منطقه ، سطح علمی پرسنل ، تجهیزات سالن و ….

در گام سوم راهکارهایی جهت افزایش کارایی مجموعه و کاهش هزینه ها ارائه میگردد که میتواند تا حد زیادی به پیشرفت مجموعه کمک کند

در گام چهارم آموزش پرسنل در دست کار قرار میگیرد آموزش های تخصصی در مورد مدیریت رفتار با مشتری ، شخصیت شناسی و مدیریت فردی در محیط کار (رفتار سازمانی )

در گام پنجم اصلاحات داخلی شروع می شود و طبق داده های بدست آمده نیرو های جدید به سیستم اضافه شده و کارمندان دارای ناهنجاری از سیستم حذف میگردد

در گام ششم پس از استاندارد نمودن محیط داخلی و هدف گذاری های انجام شده موارد مرتبط به برند را ترسیم میکنیم برای مثال شعار برند ، هویت برند ، رنگ ، نحوه اثر گذاری ، طراحی های مرتبط

در گام هفتم و گام تکمیلی تولید محتوای تخصصی توسط تیم عکاسی و فیلم برداری انجام شده و محتوای کاربردی ایجاد میگردد

در گام هشتم و گام اخر که مهم ترین فاز در عملیات برندینگ می باشد با استفاده از کانال های ارتباطی قوی شروع به پابلیش نمودن و یا اطلاع رسانی در تمامی رسانه های پر بازدید می کنیم و محتوای آماده شده را به سراسر بازار هدف روانه میداریم .

این گام از طریق اینستاگرام ، تبلیغات محیطی و شبکه های مجازی ، وبسایت ، سئو سرچ گوگل و …. امکان پذیر است

.

اگر این مقاله مفید بود برات به اشتراک بذار تا بقیه هم مطالعه کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *