شرکت بازرگانی ونداد

این شرکت به شما کمک میکند زندگی سالم تری داشته باشید همچنین شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی ونداد

خدمات ما

مواد غذایی

مواد غذایی خام

واردات و صادرات

فروشگاه

مواد غذایی

مواد غذایی

هر ماده‌ای که برای تغذیه و حمایت بدن انسان مصرف شود ماده غذایی نام دارد. مواد غذایی اکثراً منشاء حیوانی یا گیاهی دارند، مواد خوراكي برای بدن انسان شامل کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها، پروتئین‌ها، ویتامین‌ها یا مواد معدني و آب هستند. مواد مغذي كربوهيدرات، چربي و پروتئین ها هستند. مواد غذایی توسط یک موجود زنده مصرف می‌شود، جذب می‌شود و توسط سلولهای ارگانیسم تبدیل به انرژی، حفظ بقاء یا رشد و نمو می‌شود. اگر بخواهیم از زاویه تاریخی به موضوع نگاه کنیم، مشاهده می‌کنیم که انسان‌ها از دو روش شکار و کشاورزی مواد غذایی خود را تأمین می‌کردند، امروزه بیشتر انرژی مصرف شده در جهان توسط صنایع غذایی تأمین می‌شود.

میوه و سبزیجات

استفاده از میوه و سبزیجات در یک رژیم غذایی سالم به همراه سایر مواد غذایی مورد نیاز بدن بسیار توصیه می‌شود. بسیاری از میوه‌ها و سبزیجات راهی بی‌نظیر برای کاهش وزن محسوب می‌شوند. این در حالی است که هر یک از این مواد خوراکی خواص معجزه آسای خود را برای بدن دارند. علاوه بر این یک رژیم غذایی سرشار از انواع میوه‌ها و سبزیجات می‌تواند خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها خصوصاً سرطان را کاهش دهد.

طبق نظر محققان دانشگاه هاروارد، هر فرد باید در طول روز حداقل ۲ مرتبه میوه و تا ۳ مرتبه از سبزیجات گوناگون استفاده کند. هرچه بتوانید سبزیجات متنوع را جایگزین غذاهای چرب و کم خاصیت کنید، بیشتر می‌توانید از مزایای سلامتی میوه‌ها و سبزیجات گوناگون بهره‌مند شوید. در این شرایط خواهید توانست سلامتی بدن خود را بیمه کنید. در کنار این موارد بد نیست بدانید که بهترین زمان مصرف میوه در صبح است. در اصل این توصیه به این دلیل است که صبح‌ها معده شما خالی خواهد بود.

دسته بندی فروشگاه

نوشیدنی ها

چاشنی ها

کنسرویجات

سبزیجات

میوه